-->

11 June 2020

Wedding Photography Keningau


Anda masih lagi tercari-cari fotografer untuk Majlis Perkahwinan anda di Keningau, Sabah? Berita baik kepada penduduk warga Keningau dan sekitarnya kerana kami ada menawarkan Khidmat Photography untuk majlis Perkahwinan anda.

Sekiranya anda mahukan pakej bajet (SHOOT & EDIT) anda boleh hubungi nombor yang tertera bagi mendapatkan maklumat lanjut atau anda boleh terus buat temu janji untuk berbincang pakej bajet yang anda mahukan.

Pakej dan Harga yang di nyatakan adalah pada harga yang berpatutan dan mampu milik bagi pasangan pengantin yang bakal berkahwin.

Apa guna nya pelamin lawa dan cantik jika tidak di lengkapkan dengan gambar yang cun oleh seorang photographer.

Bila anda dan pasangan dah berusia nanti ada juga boleh di tengok kenangan masa kahwin dulu. Boleh tunjuk kat anak-anak mahupun sanak saudara. Sebab itu kenapa anda perlukan photographer di Majlis Perkahwinan anda.

Sebarang kos tambahan seperti pengangkutan dan penghinapan akan di kenakan bagi client yang berada di luar kawasan Keningau.

Tempah sekarang! dan pilih pakej yang anda mahukan. Rakamkan detik-detik manis anda sebagai satu memori terindah yang akan menjadi tatapan sanak saudara, jiran tetangga mahupun cucu anda.

Untuk maklumat lanjut wasap terus ke rahmadbah.wasap.my
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post