14 December 2017

Promosi FORD RANGER Kota Kinabalu, Sabah

Artikel ini akan berkongsi tentang Promotion FORD RANGER yang sedang berlaku dari masa ke semasa sekitar Kota Kinabalu Sabah khususnya.

Sebarang kemaskini promosi yang berlangsung akan di paparkan pada artikel ini. Maklumat promosi ini di perolehi dari agent FORD RANGER yang sah di bawah Sime Darby Auto Connection (SDAC) .

Untuk maklumat FORD RANGER adalah antara Pickup yang mendapat pandangan dan rating yang tinggi dari pengguna jika di bandingkan dengan Pickup pacuan 4 roda yang lain. Anda boleh baca pendapat pengguna di artikel Hilux VS Ford VS Dimax .

Promo: FORD RANGER Desember 2017 Sabah



Jadual di atas memaparkan harga Promosi terkini FORD RANGER pada bulan Desember 2017. Sekiranya anda berada di Kota Kinabalu dan ingin test drive atau beli FORD RANGER idaman anda. Boleh hubungi ejen sah FORD RANGER Sabah iaitu Melvin Goh 019 886 3381

Reka bentuk luaran FORD RANGER FACELIFT lebih kelihatan maskulin atau tagap orang Sabah bilang jika di bandingkan dengan kenderaan pickup lain. Jadi tidak hairan lah kenapa ia menjadi antara pilihan kenderaan pickup di Malaysia. Wak Doyok pun pengguna FORD RANGER juga wey.



NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post